Friday 11 March 2011

Pasokan Bola Sepak Jabatan Perikanan

3 comments:

  1. macam mana Haji memasokkan gambar ini pakai slide atu ingin jua kan mencuba. aku ada jua melihat blog orang lain ia masokkan youtube dalam nya aku ada video sambutan hari raya ia tah kan dicuba kalau dapat masokkan melalui youtube atu. dapat katani sama-sama melihat memberi gali hati jua usulnya

    ReplyDelete
  2. ji dapat 4 short video may be under 5 mins boleh pakai instead upload gambar ..upload video ...it may take some time....my experience 4 short video of duration 5-15 mins may take 10-15 mins .. selamat mencoba, u coba pakai video under 1 min dulu...if video panjang may be pakai photo snack .. me belum coba...

    ReplyDelete
  3. Thank you saya sudah cuba pakai youtube untuk video tapi terlalu panjang video atu inda mau so aku inda ada program untuk memotong motong video supaya ianya pendek-pendek aku cuba cari software yang boleh memotong-motong video atu

    ReplyDelete